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Avatar - GT review - Versão de Impressão

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Avatar - GT review - Shadow - 04-12-2009 21:42

Parece que o Avatar afinal não conseguiu tirar a má fama que os jogos provenientes de filmes têm. Confused

Avatar Review Score: 6.5
Muito fraquinho.....


RE: Avatar - GT review - dr_psikick - 05-12-2009 04:40

Mais um shooter "à lá consola"...


RE: Avatar - GT review - aucrun - 05-12-2009 22:13

No entanto encontro-me ainda bastante ansioso por pegar no jogo, pois lembro-me de ter lido ou ouvido algures que o jogo foi também desenhado em Full 3D, havendo no entanto o problema do hardware.
Creio que para usufruir do potencial todo do jogo em 3D, é necessário possuir uma TV / monitor com caracteristicas muito especiais, que ainda são raros no mercado.

Pessoalmente, é essa a grande caracteristica que me faz ansiar pelo jogo.

Quanto à história e mecânica do mesmo .... logo se verá.


RE: Avatar - GT review - Malamen - 06-12-2009 20:22

Eu joguei a demo e gostei muito.

Smile


RE: Avatar - GT review - aucrun - 12-12-2009 13:20

E já saiu um Patch ...

http://www.ubi.com/US/Downloads/DownloadFile.aspx?dfId=5692

v1.01 Update:
* Added better support for multi-monitors view mode.
* Added a Force Widescreen FOV option in Display Options menu.
* Fixed various shaders flickering issues.
* Fixed vegetation issues with DirectX 10 in low/medium quality.
* Fixed an issue when the player is killed by an explosion after the revive timer.
* Fixed water refraction when no bloom on DirectX 10.
* Fixed black squares flickering when antialiasing 4xAA or more with HDR is enabled.
* Fixed a bug with the Login window when the player enters a wrong password followed by a successful authentication.
* Fixed the flickering on soft bodies (eg. vegetation) on some video cards.
* Fixed 'War Room' mini-game controls not being updated all the time.
* Fixed some random crashes.
* Improved shaders preloading on some configurations.
* Improved task switching support.